مشاوره برندینگ، برنامه‌نویسی اختصاصی، طراحی سایت فروشگاهی، سئو و تبلیغات گوگل
شرکت Securityretailer مستقر در استرالیا

مشاوره برندینگ، برنامه‌نویسی اختصاصی، طراحی سایت فروشگاهی، سئو و تبلیغات گوگل

Securityretailer فروشگاه اینترنتی محصولات CCTV Camera، Access Control، Networking و ... و ارسال آن به سراسر استرالیاست. ما از سال 2020 این فروشگاه اینترنتی را بازطراحی نموده‌ایم و ضمن ارائه خدمات پشتیبانی سرور، توسعه وب سایت و برنامه‌نویسی اختصاصی آن را نیز انجام می‌دهیم. همچنین طی برنامه برندینگ این فروشگاه، ما مشاور و مجری سئو، تبلیغات کلیکی گوگل و تبلیغات ویدیویی این شرکت نیز هستیم و  در کنارشان افزایش 40% فروش طی برنامه Rebranding را کسب کرده‌ایم. 

مشکل

فروشگاه Securityretailer به عنوان نماینده محصولات Hikvision، Paradox، Bosch و چند برند بین‌المللی دیگر در استرالیا، چند سالی از خدمات یک فرو‌شگاه‌ساز اینترنتی استفاده می‌کرد که در سال 2019 و بدلیل هزینه‌های بالای اینگونه خدمات اینترنتی و عدم امکان توسعه دلخواه، به فکر تغییرات اساسی در ساختار فروش اینترنتی خود افتاد. در همین سال ما به عنوان مشاور این شرکت در طراحی یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی و برنامه Re-branding در فضای آنلاین، همکاری خود را آغاز نمودیم.

راهکار ما

ما با برقراری یک رابطه همکاری موثر بین خود و اعضای شرکت، مطالعه عمیقی بر روی شیوه فروش آنها داشتیم و با برنامه‌نویسی اختصاصی و توسعه پلتفرم DNN، فروشگاه اینترنتی جدید را طراحی کردیم. پس از طراحی وب‌سایت، یک سرور اختصاصی بر پایه ویندوز سرور برای شرکت تهیه و راه‌اندازی و سایت بر روی آن اجرا شد. راه اندازی این سرور بیش از 50% در هزینه‌های سالانه شرکت صرفه‌جویی می‌کند. 

طی فرآیند طراحی، تیم ما تحقیق جامعی بر روی توانایی و ضعف‌های رقبا کرد و کلمات کلیدی حوزه کاری شرکت به دقت جسنجو شد. پس از لانچ سایت، برنامه سئو، بازاریابی محتوا و تبلیغات کلیکی گوگل را بر مبنای همین تحقیق آغاز کردیم. در حال حاضر این فروشگاه رتبه 1 گوگل در استرالیا را برای بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط در اختیار دارد. (مثل security store). ما کمپین‌های متنوع ویدیویی، متنی و فروشگاهی را برای ایشان در Google Ads اجرا و مدیریت کردیم که درحاضر مجموع فروش سایت را نسبت به مدت مشابه قبل 4 برابر کرده است.

عوامل موثر بر تحقق برنامه ها

صفحه نخست Landing Page فروشگاه اینترنتی Securityretailer

در طراحی Landing Page قصد داشتیم کاربران متفاوت بودن یک فروشگاه اینترنتی تخصصی را با فروشگاه‌های بزرگ همه منظوره مثل آمازون حس کنند و ترغیب به خرید شوند. هدف از استراتژی برندینگ شرکت، جذب مشتریان بالقوه‌ای است که قصد خرید محصولات امنیتی و دوربین‌های نظارتی را دارند و در نتیجه ما فضایی را بوجود آورده‌ایم که مشتریان حس ورود به یک فروشگاه مدرن را داشته باشند. صفحه نخست سایت، بجای اینکه پر از پیشنهادهای تخفیف و قیمت محصولات باشد، محلی برای جلب اعتماد مشتریان است تا سپس براحتی مسیر خرید خود را پیدا کنند.

این فروشگاه اینترنتی پر از امکانات ریز و درشت برای مشتریان آنلاین و صاحبان سایت است:

  • نوار جستجوی دینامیک سایت با وارد شدن بخشی از عبارت جستجوی کاربر، پیشنهادات سایت را به او نشان می‌دهد.
  • کاربر در صفحه محصول، مشخصات کامل، ویدیوها و فایل‌های مربوط به محصول را مشاهده می‌کند.
  • صاحبان سایت به منظور بازاریابی بهتر، محصولات مرتبط با محصول و پرفروش‌های سایت را تعیین و نمایش می‌دهند.
  • مشتریان می‌توانند برای خرید آگاهانه، مشخصات محصولات فروشگاه را باهم مقایسه کنند. 
  • امکانات متنوع برای نشر اطلاعات محصولات در راستای سئوی بهتر و ارتقای رتبه سایت در گوگل.

پروسه خرید آسان تنها در یک صفحه

مشتریان در این سایت بدون نیاز به ثبت نام، در یک صفحه کلیه اطلاعات خود را بسادگی وارد می‌کنند و خرید خود را به اتمام می‌رسانند. محصولات می‌توانند مشخصه‌های متفاوتی داشته باشند که توسط مشتری انتخاب می‌شود و این مشخصه‌ها می‌توانند قیمت نهایی محصول را تغییر دهند. مشتریان سفارشات خود را از طریف پست استرالیا تحویل می‌گیرند و پرداخت خود را نیز می‌توانند از طریق Visa، Master، PayPal انجام دهند. ما یک درگاه پرداخت اختصاصی برای NAB Bank استرالیا هم برای سایت طراحی و پیاده‌سازی کردیم.

داشبرد مدیریت فروشگاه

داشبرد مدیریت فروشگاه که صاحبان سایت بر اساس نقش‌های امنیتی به آن دسترسی دارند، تمام امکانات مورد نیاز برای مدیریت یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای را در یک صفحه اینترنتی نمایش می‌دهد. مدیریت قیمت، مدیریت محصولات (شامل محصولات فیزیکی و محصولات دیجیتالی مثل عکس، فیلم، فایل و ...)، مدیریت ارسال، مدیریت انبار، بازاریابی اینترنتی، تخفیف و جشنواره‌های فروش، مدیریت سفارشات، سئو، مدیریت حساب‌های کاربری و دهها امکانات دیگر در این داشبرد فروش اینترنتی قرار دارد.

پروژه قبلی Sunstate Security Company Sunstate Security Company
پروژه بعدی طراحی سایت و استارت برنامه برندینگ طراحی سایت و استارت برنامه برندینگ

45 دقیقه مشاوره رایگان

لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا زمان جلسه آنلاین مشاوره را باهم تعیین کنیم. در این جلسه استراتژیست ارشد ما، با شناسایی اهدافتان، چشم‌اندازی از اقدامات لازم برای داشتن یک سایت عالی و برنامه دیجیتال مارکتینگ قدرتمند، به شما ارائه می‌دهد.

DNN