Branding

برندینگ، ارتقای نام و نشان تجاری

فرقی نمی‌کند که یک صاحب یک فروشگاه محلی کوچک باشید یا یک تجارت با قدمت چندین دهه را اداره می‌کنید، برند شما ارزش بالایی برای تجارت شما دارد و برند چیزی فراتر از یک اسم و لوگو است. از بسته‌بندی محصولات و ظاهر وب سایت گرفته تا برخورد پرسنل شما با مشتریان، همگی ذهنیتی است که تحت عنوان برند شما در ذهن مخاطبانتان ساخته می‌شود.

ورود اینترنت و جمع شدن مردم در شبکه‌های اجتماعی، برندسازی را پیچیده‌تر از قبل کرده است و بسیاری از بیزینس‌های قدیمی احساس می‌کنند در این حوزه از رقبای تازه‌نفس خود جا مانده‌اند. آنچه مهم است، اجرای برنامه‌ای منظم و ساختاریافته است که ارزش برند شما را نزد مشتریانتان ارتقا دهد. ما در این راه با اولویت دادن به ظرفیت‌های حوزه آنلاین، به روشی موثر و مقرون به صرفه درکنار شماییم.

مشاوره برندینگ و خدمات برندسازی

چه زمانی به برندینگ نیاز دارید؟

همیشه نیاز نیست تا همه استراتژی‌های برندینگ و مارکتینگ خود را بهم بریزید. یک پروسه موفق برندینگ، روندی است که با شناخت دقیق سازمان شما و توجه به نقاط قوت و ضعف، راهکاری بهینه را در استراتژی برندسازی شما ادغام کند و شاخ و برگ‌های اضافه آن را هرس کند. شما در مواقع زیر نیاز به بازنگری، اصلاح یا تغییر سیاست‌های برندینگ خود خواهید داشت.

تغییر موقعیت برای رقابت بهتر
ادغام دو برند با یکدیگر
راه اندازی یک تجارت جدید
تغییر عمده در استراتژی‌های برند
کشف یک عرصه رقابتی جدید
ورود و خروج متخصصین برندینگ
اضافه شدن خدمات جدید مهم
محصول سازی از خدمات سازمان

خدمات برندینگ ما

امروزه برندسازی و دیجیتال مارکتینگ دو مفهوم در هم تنیده است. اینترنت عرصه‌ای کارا برای تبلیغات و معرفی هوشمند برندها به مخاطبان هدفشان است. ما از مشاوره برندینگ تا اجرای اقداماتی که منجر به جذب مشتریان وفادار برای شما شود، در کنارتان هستیم. با ما تماس بگیرید.

تحقیق و مشاوره

مشاوره برندینگ و طراحی و نوسازی هویت بصری نام تجاری و استراتژی حضور در فضای مجازی، تحقیق در حوزه بازار، مشتریان، رقبا و فرصت‌های تجاری آنلاین

طراحی هویت برند

طراحی لوگو، شعار، هویت بصری، استراتژی برندینگ، بیزینس پلن، برندبوک، فرمت‌های نشر متن و تصویر و ویدیو و ...

بازاریابی و تبلیغات

مشاوره تبلیغات و شناسایی فرصت‌های بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها، صفحات مجازی و سایت‌های پربازدید، تبلیغات کلیکی گوگل و ...

طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت

مشاوره، طراحی، اجرا و توسعه سایت، اپلیکیشن موبایل، پلتفرم‌های درون سازمانی تحت شبکه، هاستینگ و پشتیبانی و نشر محتوا در آن

مدیریت شبکه‌های اجتماعی و تولید مولتی مدیا

عکاسی، فیلمبرداری، ویرایش و مونتاژ حرفه‌ای تصاویر، طراحی المان‌های گرافیکی، انیمیشن و موشن گرافیک، رپورتاژ آگهی برای شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرم

سئو و تولید و بازاریابی محتوا

مشاوره و اجرای برنامه سئو SEO و بازاریابی از طریق موتورهای جستجوی Google و سناریونویسی، تولید محتوا و کپشن برای سایت و دیگر پلتفرم‌های انتشار

راه اندازی و توسعه

کمک به استارت‌آپ‌ها و مشاوره توسعه ملی و جهانی،طراحی برنامه جذب مشتریان وفادار، طراحی و اجرای Event و معرفی راهکارهای نوین

طراحی و نظارت بر چاپ

طراحی و نظارت بر چاپ تراکت، ست اداری، بروشور، کاتالوگ، سربرگ و کارت ویزیت، فولدر و پاکت و بسته بندی و ...

ایمنی و پشتیبانی

ارتقای سطح ایمنی و حفاظتی اطلاعات و جلوگیری از هک شدن سازمان ها، پشتیبانی از وب‌سایت و پلتفرم‌های آنلاین

آموزش، گزارش و تحلیل

آموزش پرسنل جهت ارتقای بهره‌وری سازمانی و ارائه گزارش‌های تحلیلی از بازخورد برنامه‌ها و آنالیز نتایج و اصلاح روندها

چرا مشاوره برندینگ و خدمات برندسازی؟

تیم باتجربه و متخصص

ما مجموعه‌ای از دولوپرهای مجرب هستیم که با سابقه سال‌ها فعالیت در کسب‌وکارهای گوناگون، مشتاق چالش‌های تازه‌ایم. ما با صداقت کامل به تعهدمان به عنوان مشاور برندینگ شما پایبندیم.

مجموعه‌ای کامل برای رفع همه نیازها

برخلاف بسیاری از رقبا، ما یک تیم کامل از طراحان وب، سئو SEO، گرافیک و انیمیشن، طراحی تبلیغات و متخصص بازاریابی آنلاین در اختیار داریم تا با خیالی آسوده تمام نیازهای برنامه برندینگ شما را برطرف کنیم. 

شفافیت، گزارش، تحلیل

ما شفاف عمل می‌کنیم و از تمام منابع قابل اعتماد جهت تحلیل و آنالیز برنامه برندینگ شما استفاده می‌کنیم تا با دستیابی به نگاهی جامع، بتوانید با در زمان لازم با چشمی باز تصمیم‌گیری کنید. ما ارزش هر تومان بودجه شما را می‌دانیم.

جلسات استراتژی اختصاصی

مهمترین بخش برندینگ، داشتن استراتژی درست است. ما با مطالعه عمیق کسب‌وکار شما و رصد مداوم مخاطبان شما، کمک می‌کنیم تا بهترین استراتژی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را داشته باشید.

ما آپدیت هستیم

ما رفتار شبکه وسیع و متنوعی از مردم را دنبال می‌کنیم و با پیگیری دائمی اخبار در حوزه‌های مختلف، برند شما را نسبت به وقایع روز، آپدیت و پیشرو نگه می‌داریم.

قرارداد همکاری کاربردی

ما باور داریم که یک همکاری تنها زمانی سودمند خواهد بود که برای هر دو طرف برد-برد باشد. قراردادهای همکاری ما ماهانه است. معتقدیم کیفیت کار ما ضامن همکاری بلندمدت ماست.

Branding & Rebranding Process

مراحل اجرای برنامه برندینگ

یک برنامه برندینگ موفق، 5 فاز مهم و اساسی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

  • استراتژی برندینگ و مشاوره برندسازی
    استراتژی برندینگ
    • جمع‌آوری و طبقه‌بندی اطلاعات سازمان شامل طرح‌های بازاریابی، بیزینس پلن، مصاحبه با کارکنان و ...
    • شناسایی مخاطبین هدف شامل صنایع مشتری، خریداران خدمات، افراد علاقه‌مند به فیلد کاری، شرکا، رقبا، اینفلئنسرهای هم رشته و ...
    • تحقیق درباره مخاطبین و مشتریان شامل اولویت‌ها، نحوه تاثیرپذریری و توجه ایشان به رقبایتان و تحلیل دیدگاه آنها نسبت به نقاط قوت و ضعف شما.
    • شناسایی نقاط متمایزکننده شما نسبت به رقبا
    • نگارش یک پاراگراف به ازای هر گروه از مخاطبین هدف که پیام اصلی برند شما را منتقل می‌کند.


  • هویت برند و روش های برندینگ
    هویت برند

    در این مرحله برند خود را به عناصر قابل مشاهده تبدیل می‌کنید و هویت خود را می‌سازید یا آن را در پروژه‌های rebranding، بازتعریف می‌کنید.

    عناصری شامل، نام تجاری، لوگو و نشان، شعار، پالت رنگ‌های سازمانی، تصویرسازی، سبک نگارش، بیزینس کارت و ... همگی هویت برند شما را می‌سازند.

    سند دستورالعمل برند که از آن تحت عنوان برندبوک یا Brand Guidelines نام برده می‌شود، خط‌مشی نگارش و تصویرسازی هویت برند شما را در برنامه‌های تبلیغاتی آتی معین می‌کند.

  • ابزارهای برندینگ
    ابزارهای برندینگ

    برند شما آماده است تا در این مرحله و از طریق رسانه‌ها و ابزارهای مختلف، خود را مقابل چشم مخاطبان هدفش ظاهر کند. امروزه محور و اساس برندینگ، وب‌سایت شماست. سایت خوب، نه فقط یه ویترین همیشه فعال برای بیزینس شما، بلکه بستر اصلی همه برنامه‌های برندینگ اینترنتی مثل بازاریابی محتوا، تبلیغات کلیکی گوگل، سئو، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و ... است.

    جعبه ابزار توسعه کسب‌وکار شما (Business Development Toolkit) شامل پلتفرم‌ها و ظرفیت‌های گوناگون برندینگ شماست. از بسته‌بندی محصولات گرفته تا ویدیوهای اینستاگرم شما، جزئی از این جعبه ابزار هماهنگ و همسو است.

  • استارت برند و شروع برندینگ
    استارت برند

    استارت برند brand launch نیازمند اجرای دو برنامه مجزای داخلی و خارجی است:

    اجرای داخلی شامل همه اقداماتی است که برای اعضای سازمان خودتان در زمان راه‌اندازی لازم است. از نشست‌های ساده اداری تا برگزاری جشن آغاز برند، یا آموزش پرسنل نسبت به تحولات، لازمه برندینگ خارجی موثر است.

    اجرای خارجی برنامه استارت برند، می‌تواند خبری باشد که در سایت‌های پاربازدید منتشر می‌کنید تا مثل بمب! صدا کند یا برنامه ای میان‌مدت و جذب آرام مخاطبان باشد تا طی بازه زمانی مشخص، ساختار برند شکل بگیرد.

  • ساخت و توسعه برند
    ساخت و توسعه برند

    تنها opening و معرفی اولیه برند کافی نیست. درحقیقت آنچه مهم است، برنامه‌ای درازمدت برای تاثیری ماندگار در ذهن مشتریان و مخاطبان است. اگر اقدامات لازم برای طراحی برنامه برندینگ یا بازسازی برند خود را بدرستی انجام داده باشید، راهی روشن پیش پای خود دارید تا هر روز تاثیرگذاری عمیق تری بر بازار خود به عنوان یک برند شناخته شده داشته باشید.

45 دقیقه مشاوره رایگان

لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا زمان جلسه آنلاین مشاوره را باهم تعیین کنیم. در این جلسه استراتژیست ارشد ما، با شناسایی اهدافتان، چشم‌اندازی از اقدامات لازم برای داشتن یک سایت عالی و برنامه دیجیتال مارکتینگ قدرتمند، به شما ارائه می‌دهد.

DNN